05 august, 2013

På telttur med åtte føtter

Fredag til lørdag var jeg og ei venninne på telttur. Vi vandret opp mot fjellet med bagasjen på ryggen, og på hesteryggen. En hest og to luringer satte nesa mot leirplassen vi hadde sett oss ut. Bare ikke elgen kom til å finne oss så kom dette til å bli bra!




























Solo super var helt nødt til å være med meg! En lilla og en rosa sokk også... Vi greide få opp teltet nesten uten å plages. Var litt godt å kjenne at jeg fikk brukt litt av det jeg lærte på leir på Valnesfjord helsesportsenter for bare noen uker tilbake. Og jeg MÅ bare si det en gang til! Jeg savner VHSS!!






























Jeg var passe nervøs for at elgen skulle melde sin ankomst i løpet av natta... Men vi våknet opp til lyden av- ikke fugler nei, men fluer! Og til Hesten som tiltet rundt teltet og laget små lyder. Dette ga egentlig mersmak. Fikk lyst på flere teltturer. Det gikk egentlig veldig bra synes jeg!

Jeg glemte teskjeer, så vi måtte improvisere med yoghurten... Vi kunne fisket i vannet, men vi tok heller fisken med oss hjemmefra.. Vi er da ikke så fjellvante ennå..Jeg hadde håpet å kunne se stjerner på himmelen i skumringen, men det var litt overskyet om natten, men fin kveldsstemning var det i alle fall. Jeg håper det blir flere teltturer!




















































OG det er faktisk helt greit å si at en har det fint. Når en synes en har det fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar