27 mars, 2013

Bokanmeldelse og åtte timer...

I dag fikk jeg lese den første bokomtalen av boka mi. Jeg var selvsagt nervøs da jeg åpnet postkassa og jeg gjenkjente pakken som lå der. Det er vel alltid skummelt med slike anmeldelser. Tror jeg. Men jeg kunne puste lettet ut etter hvert som jeg leste. Jeg synes det var en ganske grundig anmeldelse, og det er jeg fornøyd med.






























I dag startet dagen og hodet mitt litt nedsnødd og tåkete, men det rettet på seg, etter en tur ut i frisk luft. Foresten... Søndag slo jeg rekorden min på antall timer tilbragt på pianokrakken... Jeg har tidligere sittet omtrent fastlåst på pianokrakken med hendene på tangentene, og blikket på notene i sju timer i strekk, avbrutt av dopause og små avbrekk for å svare på sms... Søndag ble det ingen kortere økt.. Jeg var nærmere limt fast til pianokrakken i åtte timer... Det som kom ut av disse åtte timene, var en litt støl rygg og nakke, samt litt vonde fingerledd, men også greide jeg å lære meg sangen jeg lenge har ønsket å lære:
Drei Haselnüsse für Aschenbrödel eller Tre nøtter til Askepott :)

Så med andre ord... Nå kan julen bare komme..? ehmmm...





































4 kommentarer:

  1. Så bra anmeldelse! Og tenk at du har gitt ut en diktsamling, det er utrolig imponerende - noe de 7 og 8 timene på pianokrakken også er;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :0) takk for det :) Det er veldig fint å få kommentarer fra deg på bloggen min. Det er ikke så ofte noen kommenterer egentlig, så de som kommenterer i ny og ne blir jeg kjempeglad for ;) Ha ei fin påske!!

      Slett
  2. Poetsekken28 mars, 2013

    Ja, gøy å se dette her, jeg håper også å kunne gi ut noe slikt en dag. :) Grundig innsats.

    SvarSlett
  3. Så fin anmeldelse! Gratulerer!

    SvarSlett