05 desember, 2012

Rart, fint, merkelig, fint, skummelt og fint

Ja det var rart, og merkelig, og skummelt, men også fint. Jeg er takknemlig for alle som kom. Det var en spesiell følelse at mange av de som har hjulpet meg på flere måter til ulike tidspunkt i livet mitt var samlet i samme lokale. Samtidig. Sammen. Det var spesielt for meg. Og jeg skulle ønske jeg kunne prate mye mer med hver og en av dere! Jeg har dere i tankene veldig ofte, selv om det er lengesiden. Og noen dro kjensel på de grønne bollene på bordet. Smilte litt, kanskje grøsset litt... hihi... Jeg var veldig nervøs til å begynne med, også litt under opplesninga, men ifølge de andre vistes det ikke. Men jeg skalv i den ene tommelen min mens jeg leste!

Nå er det kveld og det er rolig i leiligheta mi. Bernhard ligger i godstolen. Jeg sitter og surrer og tygger på inntrykkene fra denne ettermiddagen og lurer på om John Blund finner meg i natt eller om han sitter og tygger på en grønn bolle... Kanskje jeg kan lage litt kakao til han, eller en kopp sterk kaffe!


 

2 kommentarer:

  1. Flink du er. Nyt stunden :)

    SvarSlett
  2. Det var flott å høre deg lese dikt og spille piano. Gratulerer med bokutgivelsen og lykke til videre.

    Signe

    SvarSlett