13 november, 2012

Et sted starter minnene





































Det føles uvirkelig. Jeg tror ikke helt på det enda... Om ei uke er boka å finne i til salgs i hyllene. Her er omslaget. Har tatt bildet selv, men selvutløser på kameraet. Jeg har jobbet lenge og mye med denne prossessen. Fra å velge ut diktene, jobbe sammen med forlaget og sitte med redigeringen. Timesvis med jobbing er bak meg nå. Nå er resultatet snart i hendene mine. Jeg er spent! Som en liten unge på julaften. Hvis du vil se profilen min og lese mer om boka, eller kjøpe den, kan du gå inn her

2 kommentarer:

  1. Du har imponert meg skikkelig. Det er ikke mange som opplever å få utgitt en bok. Jeg skal kjøpe en, og jeg håper at du signerer den en dag. Med vennlig hilsen: Cato Aasen

    SvarSlett
  2. Jeg kommer også til å kjøpe et eksemplar. :) Flott innsats, dette her! :)

    SvarSlett